pixel

3D modelēšana ar SketchUp un vizualizācija ar V-ray

Programmas mērķis
Izglītības procesa rezultātā iegūt pamatzināšanas 3D modelēšanā darbam ar datorprogrammu SketcUp un apgūt svarīgākos programmas parametrus V-ray for SketchUp foto-reālistisku bilžu un animācīju radīšanai un pēcapstrādei.

Programmas ilgums
160 akadēmiskās stundas.

Galvenās tēmas:

Pamatģeometrijas izveide.
Ģeometrijas veidošana.
Darbs ar grupām un komponentiem.
Vispārīgā modelēšana.  
Organiskā modelēšana.
Modelēšana.
Interjera un eksterjera veidošana.
Rasējumu veidošana. 
Rasējumu veidošana layout vide.
Vizualizācijas sagatavošana – v-ray izmantošana. 
Vizualizacijas sagatavošana – v-ray materiali.
Vizualizācijas sagatavošana – v-ray gaismas.
Vizualizācijas sagatavošana v-ray rendering.
Vizualizācijas pēcapstrāde. 
Rasējumu projektu un vizualizācijas galīgais salikums.

Programmas vadītājs

Dmitrijs Daņjuks

Pēc apmācību kursa beigām Tu iegūsi:

Prasmes:

– Prot veidot 3D modeļus, izprotot 3D modelēšanas principus, veikt pēcapstrādi;

– Spēj patstāvīgi sagatavot vienkāršus modeļus;

– Spēj izveidot V-ray reālistikas vizualizācijas un prezentācijas materiālus.

Apliecību

par profesionālās pilnveides izglītību;

Mācību vieta
Valērijas Seiles iela 1 k-4., Rīga LV-1019
(Attālinātajā kārtā mācības notiks izmantojot Moodle, Zoom)

Mācību laiks

Atkarībā no izglītojamo skaita grupas tiks veidotas

  1. darba dienu vakaros no plkst. 18:00 ;

  2. brīvdienu grupas no plkst. 9:00.
Piebildes
Tehniskās prasības
Personālais dators ar stabilu interneta pieslēgumu, austiņas vai skaļrunis, mikrofons, web-kamera (ieteicams).