Spēļu un radošuma izmantošana mācību procesā
Programmas apraksts
Šī apmācību programma piedāvā pedagogiem rīkus un metodes, lai efektīvi integrētu spēles, mākslu un radošumu mācību procesā, veicinot skolēnu iesaisti, motivāciju un radošās prasmes. Tematikas ietver spēļu ietekmi uz mācībām, spēļu integrēšanu dažādos priekšmetos, radošuma attīstīšanu, radošumu veicinošu uzdevumu izstrādi un projektu prezentāciju. Programmā tiks piedāvātas praktiskas metodes, kas palīdzēs pedagogiem konkrēti pielietot apgūto informāciju savā ikdienas darbā ar skolēniem.
Programmas mērķis
Attīstīt pedagogu spējas efektīvi izmantot spēles, mākslu un radošumu mācību procesā, veicinot labāku skolēnu iesaisti, motivāciju un radošās prasmes.
Programmas ilgums
20 akadēmiskās stundas.
Galvenās tēmas:
Spēļu un radošuma nozīme mācību procesā
Spēļu integrēšana mācībās
Radošuma un mākslinieciskuma attīstīšana
Radošumu veicinošu uzdevumu izstrāde
Projektu prezentācija un novērtēšana
Pēc apmācību kursa beigām Tu iegūsi:
Prasmes:
Pēc programmas pedagogiem būtu jābūt spējīgiem integrēt spēles, mākslu un radošumu savā mācību praksē, veicinot skolēnu motivāciju, iesaisti un radošās prasmes.
Mācību vieta
Attālinātajā kārtā mācības notiks izmantojot Moodle, Zoom